viernes, 30 de noviembre de 2012





Introduction
The south is considered the forgotten territory, the crime, the fear.
Here the population lives in poverty and exclusion, indigenous groups and
others, that make the popular classes which rose from rural poverty to urban poverty
It is a densely populated area, it is estimated that two thirds of the inhabitants of the city
reside in the south-, goods, services and equipment are of poor quality, and markets
of grocery stores, supermarkets, schools and higher education level, hospitals, areas
sports, security, etc., are insufficient, creating that dependency
the center to meet the needs of people.
even
when the data do not support those versions, the rise in crime corresponds to the
downtown area, the physical environment impacts and influences people and how they feel.
all these
facilities mark, symbolically, the image of the southern districts and affect
value of land and housing, reproducing the cycle of poverty

2 comentarios:

  1. Cuando usamos fuentes de información, es importante hacer referencia

    ResponderEliminar
  2. 9 bitácoras de salón (fecha, lugar, sesión, aprendizajes, sensaciones, emociones, aprendizajes y evidencias)
    2 bitácoras de trabajo en la biblioteca.
    2 bitácoras de reuniones de trabajos.
    2 bitácoras de visita a la comunidad.
    Actividad 1 (requisitos para trabajar en equipo colaborativo es espacios virtuales)
    Actividad 2 (experiencias de crear y usar las diferentes cuentas)
    Actividad 3 (croquis de la comunidad, datos demográficos de la comunidad, datos educativos, datos de servicios e infraestructura y datos sociales).
    Actividad 4 (costumbres y tradiciones en la comunidad).
    Actividad 5 (estilo y tipo de liderazgo en la comunidad).
    Ortografía y redacción.

    Valoración; blog incompleto

    ResponderEliminar